U wilt als ondernemer of met het bedrijf iets terug doen voor de wereld om u heen. Kinderen de mogelijkheid geven om een eigen bestaan op te bouwen door hen uit te rusten met belangrijke basiselementen die voor ons vaak als vanzelfsprekend zijn: rechten, kennis, toegang tot financiële middelen.

Ook vele serviceclubs zoals de Ronde Tafel, Lion’s Club, Kiwanis en Soroptimisten hebben evenementen georganiseerd, waarbij de opbrengsten naar Thomas Stichtingen gaat.

Sponsoring in natura

De Thomas Stichting voor Jongeren maakt net als ieder bedrijf kosten voor haar activiteiten. Uiteraard proberen wij deze kosten zo laag mogelijk te houden. Daarom zijn wij altijd geïnteresseerd in giften in natura zoals:

* vliegtickets voor de controle reizen

* Accountants verklaring Jaarverslag

* verzorgen van print- en drukwerk (b.v. het laten maken van nieuwsbrieven, posters en jaarverslagen).

Als bedrijf kunt u deze activiteiten sponsoren of producten of diensten leveren, zodat de Thomas Stichting meer geld aan de kinderhulpprojecten kan besteden.

Kerstdonatie

Uw bedrijf kan ervoor kiezen om het budget voor kerst- en relatiegeschenken (gedeeltelijk) aan de Thomas Stichting voor Jongeren te doneren. Als u wilt kunt u op de kerstkaart die u aan uw relaties stuurt hiervoor ook ons logo en website adres gebruiken.

Vanzelfsprekend staan we open voor giften die als Kerstactie of bij een jubileum worden opgehaald. We komen graag langs om uw directie of personeel enthousiast te maken om in de buidel te tasten.