Op zoek naar een goed doel voor de jaarlijkse sponsorloop van een (jeugd)sportvereniging of de school van uw kind? De Thomas Stichting voor Jongeren kan hiervoor een mooi doel zijn! De kinderen geven hierbij hun energie en inzet voor een ander kind van hun leeftijd in India!
Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om samen te kijken hoe we dit kunnne opzetten en we hiervoor ons steentje aan kunnen bijdragen.

Bent u lid van een serviceclub als Rotary, Lions of Kiwanis? Ongetwijfeld wordt door uw club wel eens een actie voor een goed doel georganiseerd. Natuurlijk staan wij hiervoor open en kunnen in woord en beeld een levendig doel scheppen. Neem hiervoor via het contactformulier contact met ons op.